formex, stuga och skola

Första dagen i "skolan" igår. Vet egentligen inte om man kan kalla det skola för vi börja terminen med att åka upp till sthlm och gå på Formex, den stora inredningsmässan.
Så jag kan deffinitivt säga att jag hade en helt awesome dag igår. Jag har inte träffat mina klasskamrater på tio veckor så att se dom igen var helt underbart! Dom är precis samma gamla vanliga gäng som innan. Medans många andara nog ville sova på vägen upp (med tanke på att vi åkte klockan 6 på morgonen från borås och var framme typ kvart i 11 på förmiddagen) så satt vi bara och flumma och skratta och höll många av dom som inte hade hörlurar vakna skulle jag tro.
Ah, det var iaf en awesome dag jag hade igår, och jag älskar verkligen min klass! Men på måndag börjar skolan på riktigt, då börjar jag med bageri A på måndag och det kan bli väldigt spännande.
Idag däremot blir det att åka till stuga för att träffa min moster, min kusin och hennes pojkvän. Detta kan nog bli väldigt trevligt hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0