Osammanhängande text

Just nu är jag arg, besviken, sjuk och trött så detta kommer inte vara ett glatt inlägg. Så ni som inte känner för ett sånt här inlägg kan sluta läsa nu.
 
Världen är fan en sjuk plats. Jag har under de senaste åren blivit mer trött och besviken på människans beteende och jag tror fan jag bara kommer bli mer trött och besviken med åren.
Jag har aldrig förstått varför vissa människor gör som dom gör. Varför dom inte gör det som känns rätt ist, och om det nu skulle kännas rätt så undrar jag hur det kan det. Ni hänger säkert inte med alls vad jag snackar om nu men iaf.
Jag har alltid haft jättesvårt för att för stå hur vissa människor resonerar ibland och jag har alltid varit intresserad av att lära mig att förstå det. Jag menar typ folk som Hitler, Stalin, Bush osv. hade inte det varit askul att egentligen förstå vad som pågick (pågår) i deras hjärnor. Undra om det verkligen gjorde de dom egentligen ville göra eller bara gjorde allt för att få makt... hmm...
Men sen finns det förstås vanliga människor, som till exempel mina vänner, som jag önskar jag kunde förstå mig på. Ja, jag vet allt jag tänker är inte rätt heller men jag följer alltid mitt hjärta även om folk råder mig att inte göra det (jag menar det är inte deras business att säga till vad jag ska känna, tycka och göra). Jag förstår mig bara inte på folk som inte gör det. Oh god, min text är så sjukt osamanhängade nu känner jag. Först massa om stalin och liknande till att följa sitt hjärta, flummigt.
Jag är inte på as bra humör nu, mår inte bra fysisk och inte psykisk så nu får förlåta mina knasiga text.
Men om någon av mina vänner skulle läsa detta skulle dom säkert förstå.
 
Okej, men jag hoppas jag kan skiva ett gladare inlägg snart igen. Allt har varit lite deppigt senaste.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0