HEMMA IGEN!

ÅH HEJ IGEN!!
Har ju varit i Åre/Duved som jag gissar att dom som läser min blogg vet. Och ja, det var inte de lättaste att blogga utan internet...
Iaf tänkte bara säga att jag är hemma igen och sammanfatta Åre/Duved lite.
Det var awesome! Min praktikplats var awesome, min pojkvän är awesome, det var alltså awesome. Jag menar bara det att jag fick vara med Claude i över tre veckor gjorde allt awesome!
Men det var iofs ganska awesome att komma hem till vår, jag menar jag kan ha min skinjacka här utan att frysa röven av mig! Ingen snö här heller! Helt sjukt nice.
Åh well, nu jävlar blir det skola för färsta gången på ja, tre veckor som allt annat typ ehe.
PUSS, KYSS, KRAM, SPARK OSV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0