Projekt, musik och bildredigering!

Spenderat min kväll med att sitta och prata med min kära far om allt mellan himel och jord. Vi börja diskutionen om mitt projektarbete. Han tyckte inte att starta en inredningsblogg var bland de roligaste att göra, han menar det finns ju hur många som helst och hur många läser dom egentligen? Jag kan väl hålla med han till viss del.
Men vi prata iaf om vad man kunde göra med den, vad man kunde skriva osv. Vi kom väl fram tid att man kan skriva om saker som folk inte kan, till exempel ge tips om hur man gör om på ett billigt sätt hemma och kanske samtidigt skriva lite om det jag lär mig om i skolan, så det kommer nog bli en ganska blandad blogg och vill ni läsa den (just nu har jag inte riktigt börjat med den än utan bara fixat design och så men snart kommer den igång ordentligt!) så kan ni hitta den r.
Sen prata vi om studenten och världen typ så det var som sagt ganska blandat!
Nu ska jag sitta och redigera lite bilder och lyssna på skön musik; good girls and bad boys typ denna listan då med andra ord! :)
 
Tänka slänga upp lite bilder senare med på saker vi gjort i min klass under den tiden vi gått där, så keep updated!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0