whoopie

Idag känner jag mig duktigt när det gäller skolarbete för första gången på länge!
Jag har faktiskt gjort klart ett skolarbete och är riktigt nöjd med det! Det händer fan nästan aldrig mig, alltid är det något jag inte tyckte blivit rätt, men idag satte jag nog fan den. Haha, det jobbiga blir väl nu om jag lämnar in det och inte alls får det betyg jag hoppats, shit det kommer kanske sänka min lust att plugga ännu mer ;)
Sen har jag ägnat resten av kvällen med att försöka göra research till hantverkstekniken där vi ska göra våran egen stil/trend typ. Det är faktiskt mer krävande än va det låter att sitta och leta bilder ;) Sen har jag också försökt lära mig det nya 3D programet vi kommer börja använda när vi ska designa rum, kul men också lite klurigt.
Nu ska jag i alla fall duscha (tycker jag gjort mig förtjänt av det!)
Har fått en mac dator från skolan nu med (som jag kämpar med att lära mig) så nu har jag faktiskt kommit igång med skolarbeten och jag tror det kommer underlätta mycket.
Tills nästa update, hare gött häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0